Help me

Alex C ft. Y-ass - Sweetest ass in the world


- Heej på er alla (: !
Har inte skrivit på jätte länge, fan månader känns det som
faktiskt haha så tänker berätta lite vad som har hänt.

Har slutat min prao på Maxi i Äholm, det var lite mkt jobb för mig,
inte för att jag är lat eller så men jag tycker att prao
är att testa sig fram med att se vad man själv kan jobba med
& jag såg mig inte jobba där. Men i framtiden vet man ju aldrig säkert.

Så jag ringde min gamla prao & hon tog gärna emot mig
älskar praoa där, det e så jävla kul & Marie - My boss haha e
riktigt snäll (:. Jag praoar i Invite i Båstad
det e en klädaffär både för tjejer&killar sen har hon
presentartiklar eller vad det nu heter där också.
Me like it.

Humm vad har hänt mer ?
Jo igår sov Kattis över här (:
hade skitkul med henne, like always <3
älskar den tjejen övermest.
Hade aldrig bytat ut dig, även om jag fått vad jag än
velat. Hade aldrig bytat ut henne /vV'
Thats more then a true friend.
& vi alla vet ju att äkta vänner finns
det inte många av, så take care of em.

JOOO !
& så har jag gjort om min blogg lite (:
hade ingenting att göra men saken e att mitt "arkiv" lr va man nu
kallar det för har flyttat sig ända ner & jag e inte bloggexpert precis,
har nyss lärt mig hur man gör & jag vill ju få upp arkivet så bloggen ser
normal ut men saken e jag VET INTE HUR MAN GÖR
so can somebody help me please ?
Hade varit riktigt tacksam över det.
Annars får jag ju testa själv, tror inte jag kommer kunna
men man vet ju aldrig.

IDAG.
Ja va händer idag?
Klockan är 5 & jag vet fortfarande inte vad jag ska göra
jo att jag ska vara med kattis det vet jag, det är ju en självklarhet.
Men vad vi ska göra vet vi inte.
Får väl se vad dagen leder oss till.

Nu ska jag bada & klä på mig kläder
inte för att jag sitter naked hahaha men sitter fortf i
min stora tshiiiiirt & mina förstora shorts haha
men såna kläder älskar jag. Men kan ej gå ut i min "pyjamas" ju
lr jo det kan jag men har inte lusten till det idag hihi.

Ajja men HELP me med bloggen please.
Posshaj.

gammal pic.



I feel you in every single heartbeat

You are a lovely, lovely refrain
You spinin' round and round in my brain

Kommentarer
Postat av: Kattis

- Skulle aldrig byta ut dig heller, cuz your like my sister 2 me <3



haha mm eller hur men vi hittar på något :D det gör vi ju alltid så hahah! <3

2009-04-25 @ 18:59:47
URL: http://kaatzz.blogg.se/
Postat av: dagga

- haha yes d ska vi :D awhee serce så gulli <33 systrar <3 !!

2009-04-25 @ 21:14:32
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0