I did it !

Cascada - Endless Summer


- Jag fixade att flytta upp arkivet, ja ni vet vad jag menar.
Bara att förminska texten lite, haha fick a blondiemoment där.
Men men alla har rätt att vara tröga ibland.
INTE ALLTID ! haha ibland bara.
Fast jag tror nog faktiskt att jag e alltid trög.
Haha men u like it. Ingen har klagat hittills (: .

Hoppas det syns så som det gör på min data i er också
för har sett att min textstil & storlek o allt e annorlunda
i vissa datorer, helt skumt. Undra vad det kan bero på ?
Explain that to me ! HI HI.

& måste säga FYFAN va d fint väder,
haha hatar prata om vädret, man känner sig så gammal
då men idag e d riktigt fint väder & guess what?
MHHH ME LIKE IT. & här sitter jag framför datan
när solen vill att jag ska gå ut.
Haha ne nu måste jag göra mig iordning.

Hörs senare people ! POSS

  



Boy I want you close to me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0