I promise to never fall in love with a stranger but you're all I'm thinking of

Lil Wayne - We Fly High ( dirty )



- HELLUUW !
Idag har vatt a crazy night haha iafl
var med kattis hela dagen igår & det var riktigt soft (:
fan e så trött att jag knappt kmr ihåg va vi gj, vet vi kollade
på twilight iafl så somnade vi båda & v 4 tiden på natten fick
vi ett samtal att vi skulle bli hämtade (:
så blev vi det, trötta som fan gick vi ut.

Så körde vi iväg, när vi väl va framme va folk lite hungriga
så fick jag steka hamburgare haha & var på riktigt
dåligt humör så brydde mig inte ens hur dom blev.
Men senare framåt morgonen blev jag på bättre humör
får lite såna dagar, humörsväningar kallas det.

Sen efter ett par timmar blev vi lämnade
& jag & Kattis gick hem till mig & deckade
fast har inte sovit ut riktigt, bättre göra det senare.

Jajja ska ut snart m tjejerna I think.
poss på er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0