My weekend

Danny Fernandes - Private dancer


- Hej hej hej (:

Helgen har vatt sådär det enda bra var att min mamma fyllde år (:
hade ju möte i fredes m alla & det gick faktiskt bra
vad dom sa orkar jag inte ta här

Lördan: - Åkte vi & hämtade två tjejkompisar & sen stack
jag&kattis o dom två ut m ouuur frieeends men inget blev som
vi tänkt oss, drama and some more drama.
& drama är verkligen inget jag pallar med
& det VET ju ALLA om, har haft tillräckligt m drama i mitt liv.
Men som tur blev allt bra idag (: & det e jag väldigt glad över.

Söndag: - Vakna hemma hos Kattis, åt som fan haha som vanligt
vi bara äter&äter när vi e. Är jag själv äter jag fan aldrig nåt typ
men umgås jag med MIIN käätzo så e min mun alltid
fullproppad med något hihi. Sen gick vi ut en runda
& sen hem igen. Elli, Kattis syster bakade muffins
oouh FETT goooda, jag&kattis såklart bomba.
Bad hennes lillebror hämta fler hela tiden ahaha vår slav.
Sen ååååt vi mat som hennes mamma lagat (: RIKTIGT GOTT.
Hmmm va gj vi mer?
Jo vi kollade på the city & nåt mer program
som jag inte kan stava till haha men bra var det iafl

& sen gick jag hemåt (: , fick också en kräm t huden av kattis
& hennes mamma från Cuba. Riktigt bra e den & fixar min hud till max.

Jaja får ta & sova nu, ska upp 6 imorn :( sen till praaoon & woork it haha.

Puss&Gonatt



you will always be in my heart, with unconditional love

Kommentarer
Postat av: Kattis

- MHHHM girl we dont need more drama naaaa hahah!

hahah cuz we love food, allt för mig fan <3 hahaha,

love you polackish <33

2009-04-20 @ 00:06:29
URL: http://kaatzz.blogg.se/
Postat av: dagga

- hahahahhaha som jag flabbar nu fyfan hahahah <33 loove uuu kurwo moja hahaha

2009-04-20 @ 14:19:00
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0