Praktik

Pcd ft Missy Elliot - Watcha think about that




- Hheeej. Snart helg & d ska bli så jävla skönt att vila ut, om d nu ens
blir nån vila ut, jag vill festa (: har inte gj d på tusen år känns det som
& jag behöver verkligen få släppa loss. För mkt som händer & hänt just nu.

Började på min praktik i Maxi ( Brännborns ) nu i Tisdes & d gick skitbra (:
alla där e jättesnälla & fett roliga haha.
Måste vakna astidigt för att hinna med bussarna
menmen (: kan nt klaga ju haha.
& när jag kmr hem e jag skiiiiiiiiittrött fyfan va
död jag e shit deckar direkt ju haha.

Kattis ringde nyss & vi ska ut snart lite m tjejerna I think (:

Längtar t imorn (: , få se vad som händer om jag ska dra t pappa lr
gå ut med tjejerna (:

yeye ska dra nu jag yrar bara
POSSHAJ BIQÄZ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0