Rubrik

Zion - Zun da da



- HEEJ
Sovit hos Kattis ända sen vi fått lov haha
fett kul så idag gick vi & råna mitt kylskåp
hahaha för vi hade ätit upp hennes :$
Sen körde vi t Bjärehallen ( vår ica )
köpte mat t hennes mama så fick moppen motorstopp lr nåt
hahaha stog där i tusen år & försökte få igång den jaja sen hemåt t Käätzz
sen fick jag dåligt samvete att mama va hemma själv haha & gjorde mat
t mig riktigt synd så vi körde hem mig again så nu sitter jag här o softar lite (:

Har nyss duschat & håller på sminkar mig sen blirrrr det UTÅT ! (: me like it.

Hejdå choqitas



My beautiful dopita (: Kattis <3

Kommentarer
Postat av: Kattis

- Hahhaha ja fan jävla moppe ville inte starta.. försökte fan hundra år sen tillslut det gick cuz we know how to do it hahah ööh yrar hejdå nu ska jag sova hos dig. <3333

2009-04-11 @ 00:54:40
URL: http://kaatzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0