Snart e det slut ..

Ashanti ft Robin Thicke - Things you make me do 


- HIIIIIIIIII ,snart e lovet slut :( orka !
Haha vatt med Kattis hela lovet & det har vatt så kul fyfan
& vädret har blivit hel fint shit, längtar ba mer&mer till sommaren.

Humm vet faktiskt inte vad jag kan skriva haha
men måste säga förlåt för att jag inte har skrivit på länge.
Ska börja igen.

På Tisdag börjar skolan, fast nt för mig (: hihi
ska praoa i Maxi ( Brännborns ) i Ängelholm.
& det ska jag göra i tre veckor hoppas de blir kul (:

Ska dra badaaaa nu sen va med miinn beeebaa KATTIS <3





I'll be your wife, I'll be the air you breathe
I'll be your drug, do anything to me
I'll wash your dishes, blowin' kisses in the bubbles babe
I'll be your bad girl that loves to get in trouble, babe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0