snart snart SNART

The Fray - How to save a life

- Hej alla glada (:
Idag har vatt en chill dag, praktiken idag var helt kul
skrattade så mkt med Marie haha my boss ^^
Hennes son in för att testa kläder
inför modevisningen som är imorn.
& det kom två transvestiter igen, me like it!

Sen efter praktiken åkte jag hööööm (home)
gick ut m tjejerna rökte vattenpipa, hel soft.
Sen kom kusha så rökte vi ännu mer vattenpipa
så kul vi hade det.

& snart snart SNART, på torsdag är det Ardis födelsedag
& det ska bliiii så kul !, Ska t madison (:
& innan det har vi världens bästa plan, hel mysigt.

& juste mama färgade mitt hår svart idag (: & så klippte hon det med.
Vad mer har hänt kommer jag faktiskt inte på ..

Skriver om jag kommer på nåt roligt att skriva.
palla er nu.
BIGGEST KISSES

i miss you .. :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0