Transvestiter

Avant ft Bone thugs - Making good love ( remix )


- HI, bra start på veckan.
Dagen började med att jag vakna, såklart?
Gick in i duschen blablabla sminkade mig & klädde på mig
sen stack jag till bussen. När jag va framme så gick jag t min prao - Invit.
Där packade jag upp varor, prickade av följesedlar & städade lite.

Sen gick jag & åt m Ardijana (: stack t mustan lite
satt med tjejerna sen tillbaka till Invit. Där kom det en försäljare,
hon va där minst i en&en halvtimme & hade jättefina kläder med sig.
Efter hon hade gått iväg kom det dit tre transvestiter & då blev jag gladare än 
vad jag redan var, älskar sånt ! haha dom skulle testa kläder
inför en modevisning på Madison nu på onsdag (:. & måste ba säga en sak
DAMN va fina ben dom hade :S haha jag dog ! Riktigt fina ben.

Sen var jag tvungen att gå för mammas kompis, Piotr skulle hämta mig.
Vi åkte in till Äholm & lämnade in min mobil igen, för andra gången.
Ska den lämnas in en 3e gång får jag en ny lr pengarna tbaka.
Så åkte vi till ÖB handlade lite, sen till Maxi sen till Lidl & till sist till Willys.
Köpte svart hårfärg (: ! AGAIN, haha måste färga min utväxt.
Blev ingen rödhårfärg efter som att d kommer bli en annan färg
på min utväxt & en annan färg på resten av håret för det är
mörkare. Hade kunnat "färga" av det mörka annars, men 
orkar inte slita det så mkt.
Så får väl se när det ska färgas, & klippas hoppas jag också.

Tur jag har mamma som är ex.frisör & gör allt sånt på mig (: hihi.. 

Ajja nu ska jag chilla vidare med mina fara - ( pumpafrön ) som jag köpte på ÖB
haha blev helt galen när jag såg dom, älskar såna.

posshaj.




                           

Kommentarer
Postat av: Kattis

- Låter ju smarrigt med lite pumpafrön, mumsigt



hahahahah fak joo.. <3333

2009-04-27 @ 23:46:31
URL: http://kaatzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0