When I say jump,you say how high!

Cascada - I need a miracle


- Nu har jag badat (: & det va nice hähä.
& planerna fuckades för idag också
än en gång..
Hatar så oplanerade dagar, tillslut blir det bara att man sitter
hemma & smsar med vänner. Det är kul men just en helg vill man ha lite
mer att göra & lite annat att umgås med än bara ens mobil.

Har fönstret öppet & jag känner grilllukten. Fan va skönt
juste nu hade jag velat gå ut sätta mig m mina vänner & grilla, dricka o bara
ta det lugnt. Fan va det hade varit skönt. Men nej tyvärr d funkar ju inte så
antingen jobbar folk lr så e det nåt annat som är i vägen.
Så jag & Kattis får nu ta dagen i egna händer & göra den hur kul som helst haha.

Men det hade inte vatt en dum idé, det som jag skrev m grill hade varit soft.

Ajja ska klä på mig & gå ut o köpa lite ciggisar så jag &
Kät kan underhålla oss med något (: .

Have a nice day !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0