Ansträngningsastma



- Min helg va super ! , va m Kattis i fredes hade tvärkul & i lördes kom min beeejb hem till mig (:. Överkul har jag haft, mer tänker jag inte berätta för jag orkar inte skriva hela böcker här längre haha. Märker jag tappat läsare också, förlåt för dålig uppdatering men d sånt som händer..

Jaja, idag var det skola. & det gick helt okey eller aah det gick bra. Började jobba med mina samhällesuppgifter. Helt ok.
Efter skolan stack jag till vårdcentralen för att kolla upp mina andningsproblem. Det var inte astma men en typ av astma som kmr efter man ansträngt sig för mkt, sprungit lr så. Haha ajja mkt jag anstränger mig när jag går upp för en trappa? Kan inte ens hämta luft efter det, speciellt skolans trappor. Jaja har ju min medicin men glömmer den alltid :S not used to it nog drf..

Ne nu ska jag äta varma mackor, fan va gott! Längtar verkligen. Med ketchup på. JAPP, det älskar jag.
PUSSSPUSSS.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0