bilder från idag


 - Kattis skickade nyss bilder från idag. Det e inte många men det e iafl nåt. Hihi

Gjorde inte så mycket eft jag kom hem. Cama med baby sen åt jag sen decka jag i sängen & vaknade för typ en timme sen haha & så åt jag igen o nu sitter jag här.

Possar

sms nördar mig m min boy






Jag&Ardi <3333


Öh verkligen inte beredd men skit i det
d bjuder jag på (:



what tha? va hände m mina ögon hahaha
skitsamma bjuder också på denna



Jag & Kattis
Haha ehm, no comments på denna bilden
lr iafl på mig haha.











Kommentarer
Postat av: Kattis

- wohoo biqes!



2009-08-14 @ 01:02:50
Postat av: Susanne

love the jacka :) har en likadan själv!



klart den är värd att se, so just do it! jo dagen har varit helt okej, ska ikväll på kräftskiva med en kollega.. har du för planer? :) kramar

2009-08-14 @ 16:28:46
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0