Fyfaaan va gott

Avril Lavigne - Skater boy


- Heeeej allihopa (: ! , igår kom min beb till mig. Riktigt kul va det, känns så tråkigt när jag nt e m han haha. Innan han kom så var jag med Arta lite. Gick upp till Grillen & köpte mjukglass, sjukt gott var det. Vatt sugen på det jävligt länge. Älskar den känslan att få nåt när man vatt sugen på länge. Iafl ja så kom HAN<3 & så tjocka vi oss & gick upp köpte mat i statioil. Sen kom vi hem & tjocka oss ännu mer med chips & massa sånt skit & skräckfilmer.

Vi kollade på The unborn. UHÄ säger jag bara. Ska säga er en sak, är riktigt rädd för mörker, hatar det! spindlar men d har nt m saken att göra, speglar & trappor! & folk som kryper :S vet nt vrf men tkr d så äcklit. Så kom det en sceen med en trappa & nåt krypande fatta rädd jag bleeev. Kramade ihjäl honom så rädd jag blev hihi alltid skönt ha nån brevi säg när man e rädd. Jaja iafl sen kollade vi på en till, typ halvkolla för det va roligare att prata haha. & så kollade vi också på Diary of a sex addict. ÖHM? Haha den skum men bra på ett sätt, kunde nt låta bli att skratta. Lite pinsamt ju när d kom massa sexsceener, vi dog av flabb fyfan hahah!

Sen pluggade han t sitt körkort & jag hjälpte till. Snäll e jag (: . & han va mkt duktig haha ajja palla leka lycklig mamma nu hahaha. Sen eft han va klar m pluggandet somnade jag direkt.

Idag så låg vi bara & dega i min säng, hade riktigt kul, mama åkte till Äholm & lämnade min mobil, så köpte hon världens bästa hårfön typ !! Hatar torka mitt hår & föna det o grejer, gör aldrig sånt. Men min frisör i Polen sa man ska göra det för blablabla kmr inte ihåg vrf. Iafl, så kom hon hem med MC-mat också. FATTAR NI vad jag längtat eft att äta sån mat!?!?! Fyyyfaaan va gott det var. V 9tiden åkte beb hem & jag sitter här o har riiiktigt tråkit. Inget att göra o jag hatar det. Men så e det, har pluggat lite också faktiskt men orkar inte göra mer idag (: har ju fortf några dagar kvar på mig & har inte så jätte mkt av arbetet kvar.

Jaja nu tänker jag avsluta här för kmr bara yra vidare om saker som nt e så viktigt att yra om. Poss på er!

  

Kommentarer
Postat av: Hannes

Haha yes I do!

Bor du också här? :O

2009-08-08 @ 01:18:00
URL: http://haannees.blogg.se/
Postat av: jennifer gräll

sv: åh tack :D glad jag blir!

2009-08-08 @ 13:55:33
URL: http://blondinjennifer.blogg.se/
Postat av: adina :)

besök gärna min blogg skulle va jättegulligt, pöss&kram

ps. din blogg är skitfin!

2009-08-08 @ 14:18:19
URL: http://adinazz.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du några tips om vad jag skulle kunna göra med håret? ska till stockholm imorgon, och vill piffa upp mig lite! :) läs mitt senaste inlägg! <3

2009-08-08 @ 17:06:44
Postat av: Diana

åå va fin :)

2009-08-11 @ 15:11:07
URL: http://dianasl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0