glittergrejer



- Jävla internet, har inte funkat på helaaaa dan förrens nu. Fyfan va damp jag haft på det. Jävla data, jävla internet.

Idag åkte jag in t stan m mama & handla mat o lite sånt. Plocka på mig en massa godis hihi. Inte ätit d på skitlänge kände verkligen hur irriterad jag var. Blir det när jag inte får äta choklad typ haha vet inte varför. Men direkt jag fått choklad i munnen blir jag lugn hähä.

Sen eft vi vatt & handlat tvinga jag mama till Åhlens där jag skulle köpa mina glittergrejer haha. Ljus guld aktig glittrig ögonskugga & en silver också sen en lila typ penna med glitter. Skitfina :D testade dom direkt & d va jättefint. Nu kan jag sminka miiiig ordentligt till utgång. Älskar smink ! Spec när man ska ut e det så kul att sminka sig själv & fixa sig. Neeej fan måste ut snart med tjejerna en kväll. Blir nog om två veckor då jag fyller 18.
Jag & Tau ska fira d tillsammans wohuu ! Längtar. Poss


Kommentarer
Postat av: Kattis

- Som vi ska festa :D, iih jag längtar verkligen!

2009-08-14 @ 19:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0