HEEEELT ÖVERLYCKLIIIIG !!!!!

Lumidee ft Dr Staydry - Dont sweat that
älska !

- Skulän idag & det gick HELT PERFEKT ! , jag ska få gå kvar i trean !!!!!! ASO GUUUD, helt överlycklig blev jag när dom sa det till mig fyfaaaaan ! shitshitshit, tror ingen människa e lika glad som jag e just nu, som jag varit idag.
Tar studenteeen m mina tjejer ! enda jag vill. & jag längtar ihjäääl.
Hoppas detta året går snabbt, vilket jag tror d kmr göra.

Gick & fikade sen med ardi & kattis, hatar det ordet fika? uhä på det asooooää. Menmen d gjorde vi iafl & d va skitkul. Synd om Ardi bara som blev stucken av en geting i röven hahaha. Kmr inte ihåg om d hände före lr eft fikan? Tror det va före, jo det va d! Oh yrar nu im sorry men "tänker högt" hähä. Före fikan va det, som hennes röv svullna haha blev fetare än va den redan är. Tog lite bilder med som jag tänkte visa er.

Poss så länge (:

Jag, hahaha hel glad över att jag ska äta, va skithungrig :(



Ardi


Ardi


Kattis


Cuba


Empty (:


Jag & ardi


Jag & Ardi (:


Jag, hahaha undra vafan jag tänkte på där :S


Jag , väntar på Ardi (:


...  väntar fortfarande


THATS ALL FOLKS ! GOODNIGHT <3



Kommentarer
Postat av: Cuba

- Damn mitt hår ser riktigt ljust ut där!

HE HE



Godnatt, kramen.

2009-08-21 @ 01:20:00
Postat av: Susanne

grattis vännen till att du får gå kvar! :) härliga bilder var det också!



aaw men det tycker jag låter som en toppenidé, och vet du? trean går sjuuukt fort med alla skivor och allt. njut :) ha en toppenhelg! kramar

2009-08-22 @ 13:10:00
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0