Jävla skiiiiiit



- HATAR MIN MOBIL ! hatar den så fucking mkt hoppas den dör. Oke den har typ dött nu. Lr snart
för den lider av nån sjukdom iafl. Rätt åt den. Har alla mina bilder där :( & måste lägga in dom på minneskortet
för att kunna lägga in dom i datan men neeeeej tyvärr så ska min mobil just dö & hålla på m sina sjukdomar
när jag behöver den som mest. Gamla mobiler e bäst dom håller längst & sjuknar aldrig. Ska lägga in den på lagning
hoppas dom avlider den där. Så får jag en ny som aldrig ska svika mig.

Va hos Kattis igår, softade kolla på film. Den va på tv, har typ sett den tusen gånger men kollade ndå
för jag känner igen mig som fan i den sån psyko film hahah lr hur Kattis. Tänk ha en sån kille ;) .. Orka.
Fan vet inte va den heter men den handlar om en tjej som träffar en kille & blablabla så blir dom kära
sen blir killen sajk t max & typ besatt av henne o stalkar henne o såna grejer. Skitbra (: värd att se!.

Idag vet jag inte vad som händer, dagen har typ gått nu så onödigt hitta på nåt. Kan väl fortsätta att inte göra nåt,
försöka få min mobil till liv. Laddar ner två filmer jag såg jag nt hade laddat klart, Sexdrive & Diary of a Sex addict.
Sikka namn haha men hört dom e bra så de får väl bli det & sitta & tycka synd om mig själv att jag kan typ äta en tugga
av nåt gott sen går d inte mer, kramp typ. Kan inte sluta tänka på hamburgare. Jag lovar er att när min tunga har läkt & jag får byta stav, typ om tio dagar, de e typ som 10år för mig, ja då ska jag åka till mcdonalds LR GÅ DIT! bryr mig inte. Ska iafl t Macce & beställa tusen hamburgare & bada i dom (:. & vräääka i mig fyfan va GOTT. Uppskattar all mat nu, kan tänka mig äta d äckligaste jag vet ba jag får äta riktig mat ooooh så gott.

Jaja skriver bibel nu.. Ska fortsätta få min mobil till liv nu, vilket aldrig kmr gå men d e iafl värt ett försök lr fler. Poss


 
 försöker visa min tunga så bra det går men den va så svullen då så jag kunde inte få ut den ur munnen hähä. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

din blogg är jättemysig! :>

snälla, besök mina senaste inlägg om outfits, tips, mode och mer! :)<3

2009-08-02 @ 19:07:13
URL: http://adinazz.blogg.se/
Postat av: Anonym

släng gärna in en kommentar i min blogg :)

2009-08-02 @ 19:07:26
URL: http://evelinahs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0