kändes skitkonstigt



- Glömde säga, jag byta stav idag. Lr ja tungpiercing till en mktmkt mindre ! Haha kändes skitkonstigt att inte alls ha en piercing där & sen när jag la i den lilla kändes d ännu konstigare för jag e så van m den superstora. Men ndå skönt att jag kan äta normalt & prata typ halvnormalt. Läspar lite faktiskt haha vilket jag aldrig gjort, & svårt för att säga T & S med men det e d jag menar m läspa - kan ej säga S. Men d nog bara en vanesak. Kmr kunna prata fullt normalt snart när jag har vant mig heeeelt med den :p. Ja det va nog d.

Possposs



Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas att din dag har varit bra :D

2009-08-10 @ 01:29:09
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Lisette

Hejsan :)

Jag har precis börjat med en outlet där jag säljer nya saker som knappt blivit använda som bara hänger i garderoben och tar massa plats och antar att dem gör sig mycket bättre hos någon som behöver dem och använder dom..



Jag säljer allt från skor, kläder till accessoarer och liknande.. Ta dig en titt, kanske just du hittar något i din smak.. Priserna är väldigt bra och är du intresserad över något och priser är för högt går det alltid att diskutera..



Här är direkt länken till min outlet: Http://lisettee.blogg.se/outlet



Många kramar lisette !

2009-08-10 @ 08:01:16
URL: http://lisettee.blogg.se/
Postat av: Emma

Sv: Ha! Ska du säga, jätte söta bilder i headern! ^^

2009-08-10 @ 17:31:53
URL: http://erosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0