Lite bilder från polen



- Deeeet gick ! tog tusen år, hela mobilen sjukna bort :/ den delades upp i två rutor :S skärmen då &
så blev bilden skiiitliten haha men har bra syn så såg HÖ HÖ. Tog skitlång tid att flytta t minneskortet but I did it.
Så nu kan mobben gå & dö för jag bryr mig inte om den mer (:. Hä hä, så nu får ni se lite bilder från Polen.



Fick två utslag i ansiktet så bry er inte om dom hehe. Kolla bebisen SÅÅÅ SÖT !



Fixade mina naglar där (: , golden nails :D



  

Världens fetaste katt, min mormor&morfars.
Han väger 10kg (:


Haha ligger på rygg hel grym :p


Älskar katter så ni vet haha, min kusins kattunge
SKITLITEN & GO ! softa på min mage haha


Skrattar as mkt drf fick lite dubbelhaka
"lite dubbelhaka" hahaha


Fick en skitfin ring av mamma <3


Köpte klääääder, lovar att fota dom sen när
jag har en mobil som funkar. Köpte denna dressen då
babyrosa <3. Påväg hem från Polen. I båten.


Så jävla grym e den, Golden wings ;)


Hade SKITTRÅKIT som ni ser. Ursäkta utseendet hähä men d bjuder jag på (:
  

MINA ÄNGLAR - MITT ALLT <3 MIN MORFAR&MORMOR



Kommentarer
Postat av: Valentina

Hej :)

Haft en bra dag?

Är också riktigt nära med min Mormor & Morfar! ;)

2009-08-02 @ 20:40:22
URL: http://valentinabaric.blogg.se/
Postat av: kristina

Va fin du är! :D allt bra?

2009-08-05 @ 13:41:33
URL: http://kristinaacheikho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0