Malmö igår, skola idag



- Igår åkte vi t malmö. Fanns ju fan inget folk :S haha skämmit för malmö. Men ska nog ndå dit på fredag, sista dagen ju hihi. Hade roligast då vi var i bilen haha fyfan va kul det var.

Idag e d skola, jag har upprop kl 1. Får inte se 1orna idag. Synd haha. Ajja få se om dom låter mig fortsätta 3an.. Hähä
Ajja ska duscha nu possposs.

Bilder från Malmö:

Jag


Philip & Kattis


Baby & jag


Hahahaha aso denna bilden :S
hur lyckas man fånga detta fula tillfälle ;D


Kattis Artons huve hahaha?! & jag


Jag & Kattis


Jag, what the fuck happend to my face? Haha skit i d :D


Kattis aka CUBA.


Ante&Cuba


Phil&Cuba


Jag & min man


Me n my man <3


Ante min bästa homie, Jag & Arton.
va håller jag på m ? Hur står jag :S haha.
& kolla Arton som han kollar in mig hahaha busted.


Så det får räcka (: . possposs



Kommentarer
Postat av: Cuba

- Riktigt kul var det hahah, ballast när vi var i bilen hahah :D.. nobody does it like we do it! (H)

2009-08-20 @ 11:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0