Malmö imorn?


- Ville inte vakna idag haha ville ligga i sängen hela dan :S vet inte ens vrf? Tvingade mig sj att sova men d gick inte så bra, så bestämde mig att gå upp ur sängen v 2tiden.

Innan dess ringde tata ( pappa ) t mig. Vet han sa nåt om pengar & jag yrade på där haha fatta ingenting, vet inte ens va jag sa lr när vi la på. Men vet iafl att min tato ringde hihi.

Har inte gjort ett skit annars hittills. Jo ätit frukost & duschat å sånt viktigt. Men inget annars.. Ska sminka mig snart också (: hähä.

Fan vad jag vill till malmö imorn. D e typ nrj in the park lr nåt. Vet inte men vill ba dit imorn faaan! & på fredag vill jag också dit, sista dan. Tvunget. Oj ni som inte vet va jag yrar om nu så pratar jag om malmöfestivalen haha woops.

Ajja ska sminka mig nu. Puuusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

- Vi ska dit imorn & på fredag också, we fix like always! haha loveee <3

2009-08-18 @ 18:03:11
Postat av: Cuba

- jag som skrev innan ;P

2009-08-18 @ 18:03:39
Postat av: orkacubaigen men ah yasse här

MEN FÖR HELVETE DE DÄR E JU ARTOOOOOOOOONIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIA HÄLSA HEM! KYSSEN

2009-08-18 @ 20:01:13
Postat av: Anonym

Fin blogg :D



/http://einnaej.blogg.se

2009-08-19 @ 20:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0