nära döden upplevelse!



- Heej alla (: , ska berätta en sjuk sak som hände idag när jag & mamma låg o sola på gräsmattan. Min katt åt gräs, de e ju bra för deras mage, för att spy upp hårbollar o sånt äckligt. Så åt hon gräs haha sen mama ba kolla på henne nu kommer hon spy, så låg vi o kolla på henne. Så spydde hon aldrig :s utan tungan bara stog så rakt ut sen deckade hon på gräset. FYYYFAN vad jag skrek, blev riktigt rädd :( min älskling. Hon svimmade av lr nåt, fick en nära döden upplevelse. Hon hade kvävt sig sj :( så synd, sen reste hon sig upp igen. Som jag skakade, riktigt rädd blev jag. Sen börja jag & mama skratta åt henne hahaha såg lite kul ut när hon typ trilla helt stelt v sidan.

Pluggat lite också (: , snart klar med allt. Orkar inte göra allt på en gång. Eft jag plugga stack jag till Arta & har vatt m henne hela dan. Haha gick & plundra alla trädgårdar på frukt, fett kul var det (:. & nu sitter jag här & gör typ ingenting.

Har inte så mkt mer att säga. Posshaj




Min älskling Diamond <3

Kommentarer
Postat av: Susanne

Aaw vilken liten söt :) funderar på att skaffa katt!

2009-08-10 @ 19:23:54
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0