presenteerrr


- Helgen va heelbraa, träffade Arton & hade skitkul like usual.

Skola idag gick också bra, hade skitkul haha sjuka
vänner jag har, när jag kom hem såg jag massa brev på mitt skrivbord, lr ja, massa & massa. Haha 2st men det e mkt för mig, lr nej jag fick tre stycken. Gratulationer o sånt med presentkort & massa ! Får alltid presenter hel tidigt av min familj haha and me love it.

Av pappa fick jag pengar, av min morbror har jag fått swarowski kristall örhängen lr va det nu heter haha, SKITFINA!. Uhm farmor två st presentkort, hennes syster också presentkort. Mormor&morfar, pengar då jag var i Polen & av min gammelfarmor också pengar som jag piercade tungan för. Av mamma 20tusen kr, HALLEELUJA moment på det aso haha fast får inte röra en enda kr för allt ska gå till mitt körkort wohuuu som jag måste börja på snart hihi :$. Uhm också fått skyddsänglar (: räknar det som present iafl, för mama ger mig typ alltid saker haha men tkr d kan räknas som present. Sen kommer jag inte på nåt mer huhu.

Nu ska jag nog sova, e dötrött ! puss på er.

& juste, hade fet tråkit så gjorde om desingen på bloggen.
Kan fortfarande inte göra så bra som typ alla andra kan :(

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Din desse e miketsnigg ;D !!!

2009-08-31 @ 20:31:23
Postat av: Anonym

nice desiiiiign

2009-08-31 @ 23:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0