shoppa



- Idag åkte jag in t Båstad, träffade Kush på bussen. Sen gick jag t skolan & lämnade mina arbeten dom verkade jävligt glada över det. Alltid bra ju. Får hoppas på det bästa (:. Sen gick jag hem t Ardi där jag såg Edona (: . Sen gick jag & Ardi till Taulantas jobb & tog en fika där. Mysigt. Hade så mycket att prata om fyfan va kul det va att se mina tjejer. Saknat dom tväääärmkt!

Efter det åkte jag hem & så hämtade Kattis å Philip upp mig. Vi åkte till Helsingborg. Kattis piercade sin näsa. Överfiint. Blev själv lite sugen på att göra, men vetifan om jag ska göra det i ansiktet. Får se (: , det va iafl skitfint. Sen stack vi & shoppa i Gina Tricot, lr jag då. & Kattis min hjälpiiis haha ska alltid hitta massa grejer t mig. Älskar handla m henne.

Jag köpte:
Två par tights. Svarta med typ tidningsavtryck på. Skitcoola (:
andra paret va hel svarta såna genomskinliga ni vet m rosor på.
Turkos tunika
Svartvit tunika
Svart klänning
Mörkblå högmidjad kjol
& två par örhängen

Nu ska jag ut & köra bil hihi. Poss på er !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0