spricka



- Fått en spricka i min tunga ! , där längst fram i hålet har d blivit en spricka. Har säkert dratt i piercingen när jag sovit lr tryckt den för långt fram. Ser fult ut som fan & svider jättemkt :( .. Menmen hoppas d läker så fort det bara går.

Har blivit klar m alla mina arbeten idag (: , skönt. Vissa uppg fattade jag inte så dom gjorde jag inte. Men har skrivit jätte mycket & bra så hoppas på G iafl. Annars har jag redan andra planer. Ska gå makeupkurs för jag älskar smink o såna grejer, hår å allt sånt där :D , sen bartender också. Jobba utomlands. Hade varit fett kul. Hade velat arkitekt också fan ingen hade gjort såna hus som jag, haha men det kan jag ba drömma om :$.

Idag vet jag inte vad jag ska göra, sova ihjäl väl för har knappt sovit ett skit inatt pga nervositet lr hur man nu stavar det.. Dålig känsla .. :( men men :D , annars har jag inte gj så mkt mer så slutar skriva nu hihi. Skriver mer sen. Possposss




Tog foto på mina kärleksringar hihi.
Den innersta har jag fått av min älskling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0