sugen på äpplen



 - Hejhej <3.  I förrigår va jag med Arta gick rundor. Sa grattis till hennes syster
som fyllde 19, köpte en massa choklad t henne för hon älskar det haha. På hem vägen tvinga jag in Arta i en tomt
för hon e längre än mig & jag va sugen på äpplen haha så stog vi där & kämpa i typ 10 min för att få dom äpplena vi ville
ha exakt lr som jag ville ha då haha skratta ihjäl mig så sjukt det såg ut.

Sen fick jag sms att min beb va 10min ifrån där va jag bor (: gick ut & träffade han & en kompis. Körde runt lite
haha hade riiiiktigt kul, sjuka va vi hahaha :p. Sen bestämde beb att jag skulle sova hos han så jag hämta mina grejer
& så körde vi hem t han (:. Kollade på massa skräck & bara dega & åt haha sviniga e vi :p äter hela tiden (a).

Igår, låg vi ba i sängen & kolla på film å åt. Haha det e vårt liv typ. Skräck - äta -skräck - äta :D .
& idag softa vi bara, skratta ihjäl mig så sjuk han e haha :p.

Har verkligen inte lust att skriva så mkt just nu för kommer inte på nåt att berätta typ & då e d inte kul. . Haha ajja skriver sen om nåt roligt :D. Ska duscha nu possposs




Kommentarer
Postat av: Leia

Ja, samma här. =)

Glitter är finfint!

2009-08-04 @ 21:12:40
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0