världens finaste sms



- Vaknade igår natt av att jag fick världens finaste sms av min älskling <3 fyfan blev tårögd så fint skrivet.
Im happy 2 have you min hjärtis. Du bevisar att BRA killar verkligen finns <3, du visar att sann kärlek existerar. Du har lärt mig vad riktig lycka är !

Idag ska jag till Ängelholm med Ardi&Kattis, lr ja snart ska vi dit. Bussen går typ om en halvtimme. Ska leta eft en väska som bebs syrra letat eft men inte hittat. Hihi likadan som min. Så tänkte va snäll & köppaaa en liten present t henne hihi. Om jag nu hittar den, verkar va slut överallt men hoppas jag har tur idag.

Senare har jag ingen anning om vad som händer. Hoppas nåt kul. Possposs



Kommentarer
Postat av: Susanne

Ja det är så hemskt :/ ska ta kontakt med katthemmet nu idag eller imorgon. så får vi se hur det blir :) happy.



Hahahahaha "vit katt med blå ögon?" skönaste :D



Aaw va gulligt av han! alltid kul när man är kär och får uppskattning, hur länge har ni varit tillsammans?



Hoppas du får en toppenkväll! kram

2009-08-13 @ 16:51:36
URL: http://littlemisschatterbox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0