You lift me off the ground

... i always want you around <3
N-dubz ft Tinchy Stryder - Number one


- Gjort om min blogg,
ni som kollar vet (: , igår åkte jag hem till hjärtat & va där hela natten, skitkul!
Saknat han så mkt :( .. Idag kollade vi på film haha en heeel ball.

The hangover tror jag den hette?
SKITROLIG, haha kunde nt sluta skratta åt en sån tandlös man hahaha fyfan grät. Sen nån psykad skräck
Mum and dad, ja mum med UUUU hette den så ni inte tror jag e efter & kan ej stava. HÄ HÄ. Den va psyko t max.
& jo juste igår natt kolla vi också en skräckis men beb va för rädd så han tvinga sig sj o somna hahaha :p.
Jag kolla hela, tryckte ihjäl hans hand  :$ haha fett bra men kmr ej ihåg va den heter,
typ the houngting in conneticut? aii vetifan haha ajja..

I got a ring on my finger, fick den av hjjääärtisen! Skitfin e den :D haha nt nån sån RING thaaa ring om ni tror det.
Present, & jag gav han också en ring hihi o armband (:.

Sen åkte jag hem. Hans syster skjutsa hem mig :D (vV. & nu sitter jag här å tråkar :( synd om mig. Ska nog träffa
Käät senare :D wohu me like it. Happ har nt så mkt mer att säga faktiskt så peace out hahah.

Hejdå ! posss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0