det yrket hade passat mig perfekt


- Kom nyss ut från badet, tog mig ett långt bad för jag kände hur jag höll på ruttna bort av att göra ingenting.


N
u ska jag laga lite mat, ta på mig myskläder & fortsätta göra ingenting som vanligt.. Fyfan kom nyss att tänka på en sak (säger man så??) iafl, en sak kom upp i mina tankar, vet ni vad?? Jag har inte vatt ute & roat mig
(uhä roat sån gammal kärring) sen September typ? Orka? Har inte vatt ute med mina tjejer sen September, fattar ni hur länge det är elr?? Fan jag tror jag ska bli nunna, det yrket hade passat mig perfekt ju. Jaja back to ingenting vi hörs sen


bilden är från madison (då vi var ute i Sep)


Kommentarer
Postat av: Tisa

Ufff sååå fina <3 :$

2009-12-29 @ 09:16:58
URL: http://beatriisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0