en av de bästa filmer jag har


- Now Im home, kom hem för knappt 20min sen. Var med Zarife igår, hade jätte kul. Vi tittade på en film som heter My sister's keeper & människor den är FAN VÄRD ATT SE! om ni inte har sett den gå & hyr den, ladda ner gör vafan ni vill bara ni ser den!! En av de bästa filmer jag har sett helt ärligt.

Idag softade jag lite med Zarife & Arton sedan skulle jag hem för Arton har sin hmmm ska jag skriva det här? He's been a little bad boy. Hahaha nej skojja. Elr gjorde jag det? Okey dagga sluta yra nu.. Påvägen hem stannade jag & Arton & tog en liten fika sen vidare till Förslöv. & nu sitter jag här. Funderar på att se någon bra film.
Men har ingen anning om vilken, tips någon?



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du e sexii i vilkeeeet som miin älskliing <3 Ska du fäärga det svart igen `? Puss bebii <3

2009-12-27 @ 23:09:37
URL: http://beatriisa.blogg.se/
Postat av: meritaa

blood and bone är skitbra :)

2009-12-28 @ 14:02:35
Postat av: dagga

- då får jag väl ta & se den :D tack!

2009-12-28 @ 14:52:31
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0