en liiiten LISTA


Nämn något som gjorde dig glad igår: Att Arton kom till mig


Vad gjorde du kl 08 imorse:
sov


Vad gjorde du för 15 min sedan:
skrev ett inlägg i bloggen


Det sista du sa högt:
"ja det gör vi, pusshej"


Det senaste någon sa till dig:
"vi hörs sen pusshej"


Vad har du druckit idag:
cola & sprite


Vad var det senaste du åt:
clementin


Vad var det senaste du köpte:
nagelstuffs & en julklapp till Arton


Vad är det för färg på din ytterdörr:
whiiiteee


Vad är det för väder hos dig nu:
hmm, kallt? Snö på marken blåser pyttelite


Godaste glassmaken:
ooojj! Det finns mångaaa


Tror du på kärlek vid första ögonkastet: mjaa, hmm ja faktiskt.


Sover du tungt: nej inte så


Drömmer du mardrömmar: inte så ofta


Trivs du med ditt jobb: dont have a job


Favoritklädsel: finns mkt, men leggins & nån tunika & ett par sköna skor


Favoritlåt just nu: en techno låt som Arton har i sin bil, påminner mig om Polen


Vad ser du om du tittar till höger: jag ser lyktor, gata lite hus å blablabla


Vad gör dig glad just nu: jullovet!


Vad ska du göra härnäst: fixa mina naglar


Höger eller vänsterhänt: wäänstor


Humör just nu: uhm, har nog ingen humör just nu :S kan man inte ha ett humör?


Favoritgodis: nästan allt


Kläder just nu: linne & softbyxor


Sommarplaner: polaaandd


Hur många kuddar sover du med: 7 typ fast sover nog inte på nån av dem


Spelar du något instrument: nooo way josé


Morgon eller nattmänniska: är nog både


Vad är viktigast för dig: vänner&familj


Är du kittlig: ja, lite kanske


Snarkar du: noppssii


Stjärntecken: jungfru


Äckligaste insekten: spindlar & såna stora myggor! fyyyyhelvete


Längtar du mest efter just nu: värme, SOL jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0