en present till mig själv


- Kom hem för en halvtimme sedan. Var i Ängelholm med mamma, hade skitroligt. Hon köpte en jättefin julklapp eller ja klappar faktiskt så snäll som hon är, & jag fick välja men får inte dem förrens imorn. Vi gick också till Graffitti Café (hur man nu stavar till det) & åt bakad potatis, fett gott! & så solade jag med en liten stund vilket mamma inte orkade med. Hmmm jo jag köpte också en present till mig själv (julklapp) eller jag&jag, pappa hade lagt in pengar på kontot så jag köpte två klockor från honom kan man säga. En brun, riktigt fin. Älskar allt som är brunt & en lite armbandsaktig som är guldfärgad. Skitfina båda två, är riktigt nöjd. Ville köpa mer julklappar till mamma men hon lät mig inte.

Jajja det var min dag det, puss på er sålänge.







den guldfärgade klockan, kameran är inte världens bästa men whatever!


Kommentarer
Postat av: b.esa

hahaha sant :P ,ja de gör jag =)

2009-12-23 @ 20:59:35
URL: http://beesa.blogg.se/
Postat av: b.esa

hhaha jag gillar osså skräck, kan du någon bra film ?:P

de ganksa lätt faktist haha.

2009-12-23 @ 22:42:12
URL: http://beesa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)



& så passar jag på att önska dig GOD JUL!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-24 @ 11:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0