falsk liten springflicka


- Hejhej, förlåt för en dåligt uppdatering. Har inte haft ork till att skriva, helgen spenderade jag med Arton & Zarife, skitkul <3 orkar inte berätta allt vi har gjort men har haft jättekul iafl.


M
issade paradise idag så satt nyss & kollade på tv6. Fyfan vad jag stör mig på Catja, falska orm. & Andreas hahah kaxiga lille jävel, riktig toffel Catja har han runt lillfingret. Jackie en falsk liten springflicka fyfan, hmm vad mer kan jag säga om deltagarna? Erika, uhä hon måste ut fort! Hoppas verkligen Francesca kommer tillbaka & vinner hela skitet! Känner på mig att det kmr hända, men vem vet?


O
rka att jag sitter här & yrar om Paradise, ska ta & sova nu. SNART E DET LOV! fyfan vad skönt det ska bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0