fan vad hon har varit med om mycket,


- IM ALIIIIVE!
yes I am, vaknade skittidigt idag, typ 20i7. What tha fuck, kunde verkligen inte sova, låg kvar i sängen i typ 10 minuter sen gick jag ner & gjorde frukost.


Min frukost bestod av
(jag gillar inte äta på morgonen):
Chokladmjölk
En peanutbutter&jelly macka
En mini yoghurt
2clementiner


& så duschade jag eft jag ätit sminkade mig & så, tittar lite på the voice på kanal5 & sitter här i väntan på bussen. Den kmr typ 08.58 lr 9 hmmmm en minut men det e mkt när d gäller buss! Annars kan man missa... Hä hä hä
Idag slutar jag 11, skönt! Har medicinsk grundkurs nu på morgonen sedan religion.A, har prov imorn i religion tror jag? Eh... Jo det har vi, om buddhism. Hoppas det e lätt att plugga in, har inte alls tänkt på att d prov. Men men palla prata om skolan.

Hmm, nåt nytt? Ja.. Britney Spears fyller 28 år idag! Congratz till henne. Fan vad hon har varit med om mycket, jävlar & hon e bara 28 hel sjukt. Ne känner att jag inte har nåt kul att skriva, synd om er buhuuu
skriver sen! Poooooooooossssssssssssss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0