fick en present av


- Stör mig fett mkt på en sak, läste nyss en blogg. Vet inte vad tjejen som äger bloggen heter, vet bara en av mina vänner pratat med henne förr, ye whatever. Måste klaga nu, varför tro så mycket om sig själv? Sen ranka ner på kändisar för att man tror man e hetast sedan säga Nicole från pcd e SÅÅÅÅ HIMLA fin bara för att lyssna nu, FÖR ATT PERSONEN SJÄLV tkr hon är lik henne. Snälla, hon gillar bara de & ger dom pluspoäng som har någon likhet med henne (enligt hon själv).

S
tör mig på såna tjejer, kändisar är kändisar. Klaga hur mkt ni vill på dom, det kmr aldrig bita dom i röven ändå.
& så har hon frågestund, där hon kommenterar sin egna blogg. Hahaha leker hon e populär äääsch orka, va tvungen få ut mig det vet inte ens varför jaja fuck it, inte jag som äger en skämmi blogg.

Vad har jag gjort då sen jag kom hem?, inget faktiskt. Tog ett långtlångt bad & pratade med min
BÄSTASTE BÄSTABÄSTABÄSTA VÄN YASSE! Fick en present av mamma idag, hon e så gullig. Hon vet jag älskar smycken så hade hon köpt mig ett armband som är svart&silver, älskar de färgerna! Dom e så snygga ihop. & massa grejer hänger från armbandet, älskar sånt. Min mamma is so the best! Love heeeer the mest. & så har jag målat mina naglar haha för er som undrar (undra vem=ingen) skriver detta endast för att ha nåt att skriva, men jag gjorde dom rosa blev sugen på det efter jag såg Zarifes naglar, skitfin färg! Typ mörkrosa sedan la jag på glitternagellacket ovanpå som jag fick av mamma.
Oke detta skriver jag för att jag har tvångstankar att berätta detta för er.
Palla skriva mycket det blir så jävla tråkigt att läsa för er I know, man orkar inte läsa långa bloggar.
Det är det fattigaste som finns! Avslutar nu tjockhuven, gå fläta er pubshår nu.




Här har jag på mig en av tröjorna jag köpte älskar färgen!
 


Kommentarer
Postat av: yass

jaka landa iiih :O

kaaammmaav tuuuuut <333333

2009-12-06 @ 01:48:52
Postat av: Anonym

du menar kendys.blogg.se va?

2009-12-06 @ 02:01:54
Postat av: dagga

- passar den här kendy in på min beskrivning eller?

2009-12-06 @ 13:08:49
URL: http://dklaudias.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja som fan.

2009-12-06 @ 16:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0