för det har med kärlek att göra


- Hahaha fick ett skrattanfall nyss (va jag tvungen skriva hahaha där?!) JA DET VA JAG! (kaxig) hä hä hä..
Tittar på Vakna med the Voice & han där redaktör Kjell visar typ nåt jävla leksak som lät skitjobbigt så får Paul ryck, stäng av den där ... (säger paul) - STÄNG AV DEN SÄGER JAG! :@ ahahha dog!

Ajja idag vaknade jag med en fin syn, hela min utsikt är täckt av snö. Träden, buskarna, taken är täckta av snö! Haha jag fick som jag ville, tjock snö! Men det kmr ju säkert smälta snart. Hoppas inte. Hellre snö än slask & regn. Det orkar nog ingen med, tror alla håller med mig. Snart ska jag till skolan, bussen går v 9... Ohhh lovet närmar sig, förstår ni?? LOV LOV LOV, LOVELOVELOVE. Drf heter det lov för det har med kärlek att göra har jag bestämt.

Helt överlycklig e jag, fått svar på facebook av Fixafixa (Kattis aka Cuba) kärt barn har många namn. Okey vi har ju smsat lite då & då också haha men men & så detta: jag dog av skratt haha


För er som inte vet vart hon är så är hon i Cuba! Fyfan vad jag saknar henne, kan säga en sak. DÖTT LOV JAG KOMMER HA UTAN HENNE! men längtar iafl för då slipper jag skolan ett litet tag. Är så himla skoltrött..


Kommentarer
Postat av: yass

HAHAHAHAHHAHAHAHA de va fan roligt..sååå strentna cuba e,sitter o surfar ut o sola rillowa HAHAHA ..samma här läser din blogg till och med när jag sover :) kyss!

2009-12-16 @ 17:11:45
Postat av: Anonym

Håller med dig i allt du skrev .. Saknar Kattis <3 Är skoltrött , men inte bara det utan trött på allt & alla .. Men inte dig haha <3

2009-12-16 @ 23:14:25
URL: http://beatriisa.blogg.se/
Postat av: jenny

jag kollar alltid på vakna :D va det den tomten som åkte uåp och ner på skorstenen?? jag skrattade totalt åt att josefin försökte paja den och att kjell nästan började gråta ahhaa.-.

2009-12-17 @ 21:59:12
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0