hon kommer bli riktigt nöjd med sina presenter


- Nu ska jag berätta om min dag idag. Skolan som vanligt, fast det var ingen vanlig skoldag. Åkte för att kolla på när skolan spelade volleyboll, överfattigt. Va där knappt en timme sen åkte jag hem till min lille bebis som låg & sov så skönt i sängen. Kröp ner brevid honom, snodde all hans värme som vanligt & somnade.


V
i vaknade kanske vid 1-2? Nåt sånt och så gjorde Arton mat, sikken kille jag har. Lagar mat i mitt hus, världens bästa pojkvän kallas det! Sen så tog vi det bara lugnt, mamma kom vid fyra & skulle in till Ängelholm, Arton stack hem. Hon skulle in dit för att köpa julklapp till mig, då passade jag också på att följa med. Så skildes vi åt i ängelholm för att köpa julklappar till varandra. Hon kommer bli riktigt nöjd med sina presenter. Juste köpte även en rolig liten klapp (öhe klapp) till imorn för vi ska spela bort julklappar med klassen, skitkul! Ohh längtar tills jag får öppna mina som mamma köpte.

Oj, glömde lägga upp gårdagens klädsel man ser fortf inte så bra men nöj er förfan att jag fotar för er skull!






Cremvit kofta: Gina Tricot
Grå pösig tunika under: Hippus
Gråa tight: H&M
& skorna som ej syns på bilden: mina älskade vita converse


Kommentarer
Postat av: jenny

haha lagade arton mat.. han är ju för söt... Eller söt och söt han är ganksa ful men det var gulligt gjort :D (skojade bara, han är ganska lik min kille faktiskt, så ful kan han ju knappast vara :D) Kram

2009-12-17 @ 21:56:42
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0