hoppas jag har lyckan idag att hitta något


- Provet idag gick rätt bra faktiskt fast jag inte pluggat så mycket, men lyssnat på lektionerna har jag gjort & det hjälper mkt bättre än att läsa ihjäl inför ett prov. Plus vår lärare i religion är super bra på att lära ut, allt han säger minns man.


E
ft provet hade jag inga mer lektioner, skönt. Lärarna var i DK med de finska tjejerna som har kommit hit på besök. Så jag & tjejerna gick till mustan & softade lite sedan tog jag bussen hem. Såg att mamma köpt ett nytt nagellack till mig, dags för att testa det så snart som möjligt & en ny parfym. Dk New york lr vad den nu heter, luktar apple. Skitgod!


S
nart blir det väla för min del, ska åka in med mama&Piotr. Får se vad jag hittar där, inte vatt i Väla på typ tusen år, brukar aldrig hitta kläder som jag fastnar för, hoppas jag har lyckan idag att hitta något fint. Ska ta & sova en snabbis nu, e dötrött! Hörs senare

Juste testade den nya chokladen idag såg att mama köpt den så den åkte ner i munnen på dirren!
Tyckte den va god men skum smak, ätbar men jag gillar mer Marabou frukt&mandel & apelsinkrokant eller vafan dom nu heter & non stop! Ouuf, men en jag älskar är den där med cocos vart fan har den tatt vägen?



Jag saknar dig cocos :'( ...


Kommentarer
Postat av: f.b.

tack så jätte myckte ! :)



jo det är bra ! :D

2009-12-03 @ 15:58:07
URL: http://feliciablomqvist.blogg.se/
Postat av: Z A N D R A :)

sv: tack :)

härligt (y) :D

det är finfint ;)

vad göru då?

2009-12-03 @ 16:24:07
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0