hur har året nollnio varit för dig?


- Scarface på tv! Mktmkt bra film. Nu är det paus så tänkte skriva lite i bloggen. Har blivit tråkig, ja jag har också märkt det gott folk men så är det när man knappt har något liv.
Hittade en liten lista på bdb som jag snodde hihi. Jaaaa jag har bdb tönt I knooow haha men har det bara för det är en säker plats att ha mina bilder på ifall min data skulle lagga som den brukar göra.


ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? - kunnat va bättre
Bättre än förra året?  - nej
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - jag förlora min bästa vän.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - många
Isåfall vilken? - många jag sa! vill du nåt :@
Har du druckit alkohol? -  oh ja 
Har du kysst en främling? - palla? nej aldrig. 

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - bra.
Har du varit kär? - mmm (:
Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja, alla mina vänner typ hihi
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - yes
Har du haft ett hemligt förhållande? - ha ha ha 8-) kattis va säger du?? NAJJJEE driver bara, never. 

SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - nope
Har någon i din släkt avlidit? - ja, min hund. Räknar han som familj
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? -  ja
Varit i slagsmål? -  yes 
 
PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - tror inte det
Isåfall vad? kommer inte på något
Har du skämt ut dig? - haha oh yes
Har du ljugit för en vän? - nej, såfall en liten vit lögn kanske. Inget jag minns
Har du varit ute en hel natt? - ja
Har du blivit tagen av polisen?  - mobbat? för gammal för sådant trams! hähähä
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta könet? - aa
Har du sovit i samma säng med någon i samma kön? - yes mam 

SKOLAN&FRITIDEN.
Vilken skola går du på? - Båstad, gått där i 3 år & aldrig pallat lära mig hela namnet
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Nej, kanske lärare såfall
Hatar du ngn på din skola? - nej
Har du gjort ngt framsteg? - haha fuck yes
Haft alla rätt på ett prov? - almost

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - ja
Har du förlorat en vän? - ja
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - nej, finns alltid en anledning till att jag lämnat dom äcklarna bakom mig :)
Har du gått bakom ryggen på en vän? - nope
Har du ljugit för en bästavän? - nej
Har du haft en relation med en vän? - vaa? uhä :S
Har du många killkompisar? - har lagom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0