hur mkt jag än tvinga mig själv


- Aluuuuuuuuuuuuu alla tröga! Hur mår ni? Mår ni bra, jasso vad tråkit att ni mår bra. Jag mår också rätt bra faktiskt, tack för att ni fråga. Hähähäääää!! kräk.


I
dag har jag faktiskt inte gjort ett skit, har försökt sova bort hela dan men det gick inte hur mkt jag än tvinga mig själv att blunda & knep i mina ögonlock så ville mina ögon faktiskt vara vakna & då ska ni jävlar få vara vakna nu. Sen när ni vill sova ska inte jag bry mig. Pratade med pappa för ett litet tag sen, fått en julklapp av honom hihi vad säger jag inte, det ska ni få undra över!


I
dag WHAAAD HENDAH?! aj dunt nuw. Får väl se vart snön tar mig... Spott.
Artonia kanske kommer till mig, hon är så rolig att vara med! Wiowiowiowiowio ambulans.
Får se vad vi hittar på med (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0