ibland måste man vara barnslig


- Igår kom älskling till mig, vi åkte & spelade bowling,
Ante följde med. Fast jag spelade aldrig, (jag vet jag va skitråkig igår) anledningen till att jag inte spela är för att jag är rädd mina fingrar ska fastna i hålen då det har hänt mig innan & fingrarna blev helt blåa buhuu (gråter lite). Fast det var skitkul att se dom spela & så fick dom jätte många strikes! Duktiga pojkar hähähä. Sen när bowlingen var slut åkte Ante hem & jag & Arton körde till mig så åt vi o pratade & massa, sedan fick jag flipp. Ville ut i snön typ halv 1 på natten eller vad klockan nu var. Så vi gick ut & jagade varann o hade snöbolsskrig ÖVERROLIGT! Men vår kondis är inte bra nog för att vi ska orka springa i en halvtimme så vi gömde oss bakom några buskar & trakkassera bilar som körde förbi med våra snöbollar (japp ibland måste man vara barnslig). & när det inte kom fler bilar hittade vi en gubbe som höll på med sin bil i sitt garage måste påpeka att han höll på med bilen kl 01.00 på natten? Hmmm normalt? Säkert höll på med lite svartjobb hähähä, så vi gömde oss bakom ett hus & kastade på han med, han fatta ingenting kollade runt & yrade han trodde det va bilen det var fel på när vi träffade både den & garaget, dog av skratt.

Efter vi lekt färdigt gick vi hem till mig, la oss i min säng & kollade på älskade csi tills vi båda somnade.
Älskar dig Arton <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0