köpte julklappar till varann


- Mitt lov startade perfekt, igår kom Arton till mig. Vi var hemma & tog det lugnt, sen åkte vi in till Båstad med mamma för hon skulle sola & så tvingade hon Arton sola också. Efter solningen åkte vi hem & tittade på filmer som gick på tvn, en film om pingviner gick. Tror den heter happyfeet?, är inte säker men den va jätte bra, helt inne var vi i den. Fast detta var nog innan solningen? Iafl filmen som vi kollade på efter solningen handlade om häxor & den gick på kanal4. Skitbra var den faktiskt.


I
dag åkte jag,mamma & Arton in till Ängelholm för jag skulle köpa nagelkit agaaain hihi. & så passade mamma på att sola. Medans hon solade åkte vi in till stan, så skönt att affärerna är öppna på söndagar nu pga julen. Love it! Sen bestämde jag & Arton oss för att köpa julklappar till varann hihi. Han köpte en skiiiitfin tunika/skjorta till mig den är blåvit-rutig. Skitsnygg! & jag köpte ett par byxor till honom, ett par chinos. Jätte fina dom med. Nu har min beb åkt hem & här sitter jag med en påse gifflar & en kall cola. Perfeeeect! Hmm kanske missat något som vi mer har gjort, blackout kommer inte på något. Tror det var allt faktiskt. Nej, vi åkte till MC också efter att vi var klara med allt vi gjorde i Ängelholm & vräkte i oss god mat.



*hihi han får böja sig typ en meter för att komma ner till mitt huve*


Kommentarer
Postat av: Anonym

Naweee vad ni är gulliga :D <3

2009-12-20 @ 21:35:04
URL: http://beatriisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0