MEN, finns ett men här.


- Såg ni Desperatas?! Omg, jag tror att Mike kommer få skiten för vad Katherine gjorde mot sig själv. Riktig psykopat, hugger sig själv eller vad hon nu gjorde. Spännande att få se nästa avsnitt.

Ska sova snart börjar bli trött som fan, bränns i ögonen. MEN, finns ett men här. Måste ju tvätta av mascaran o allt kladd & då kmr jag bli pigg igen. Riktigt jävla jobbigt. Skola imorn? Orkar jag?, nej!. Måste jag, ja!...
Lov snälla kom snabbare I long for you!

Men gonatt på er alla, sleep tight. Hoppas jag drömmer fortsättningen på min dröm jag hade inatt, fyfan va fin den va hihi. Kramisar.

Hoppas jag åker & shoppar lite med mama nu på torsdag elr fredag, *längtar*




då min tatuering var nygjord OBS: va tvungen ta upp bhn (tycker det e väldigt störande)
lite så att början av menningen skulle synas
lr ja D:et då. Vill göra en till, eller jag ska göra en till & den ska bli så fin som det bara går fast tror inget kmr knäcka denna snyggingen.

Gonatt nu era könshår.


Kommentarer
Postat av: ben-mannana .

så jeffla fet !

2009-12-02 @ 00:06:31
URL: http://eatmyyshit.blogg.se/
Postat av: ben-mannana .

haha jag mena din tatto!

2009-12-02 @ 21:49:33
URL: http://eatmyyshit.blogg.se/
Postat av: SeaNaBananA

RIKTIT FET :O :D

2009-12-07 @ 10:15:10
Postat av: dagga

- haha tack ditt risbarn :D:D

2009-12-07 @ 17:18:24
URL: http://dklaudias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0