Nyår är överskattat!


- Nyår är överskattat! Det e fan bara ett par raketer som ska smällas & inget mer. Folk ska överdriva & supa sig fulla tills dom spyr ut sina inälvor & inte ens minns vart dom bor. Nej sånt orkar jag inte med. Själv ska man bara va hemma med mamma & ta det lugnt, hon är den jag vill spendera den första minut, sekund, av det nya året & ingen annan.

Annars, idag händer inte ett skit som vanligt. Nej nu ska jag gå & dränka mig själv i badkaret. C ya.




Saknar dig yasse <3, hahaha mongoörat! Döööör av skratt


Kommentarer
Postat av: Tisa

hahahaha kolla hon dräänk dig inte .. Vi kmr sakna dig annrs Sven- Olooof hahahaha. Nyååår är skooj, nyyårrr är bääst jhhaha <3

2009-12-30 @ 16:48:41
URL: http://beatriisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0