pepparkakor & godistomtar


- Hejhej, nu är jag hemma. Avslutningen var rolig, har typ 3-4 videon på när folk sjunger. Orkar inte lägga in dem på datan ännu kanske gör det senare. Efter att alla hade sjungt & vad dom nu gjorde på sceen så gick klassen till klassrummet & spelade bort julklappar, åt pepparkakor & godistomtar o drack julmust. Jag fick flera st hela tiden, as kul. Men sen när alla hade varsitt paket fick vi gå hem. I mitt paket låg det tuggummi, då skrek jag av glädje! Cuuuuz I looove guuum! Bästa som finns. Nille fick mitt paket, hahaha jag hade köpt en liten bebisdocka.

Efter allt var klart gick jag & några till t mustan & softade där tills nu. & nu sitter jag här, ska äta lite sallad mamma har gjort. Fyfan vad god den är! & ta en kall cola till. Smell you later


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0