pierca nacken


- Va i Äholm idag en snabb runda med mammas jobbarkompis, hon fick ryck att pierca nacken. Jag skulle egentligen kolla men har mått illa hela dagen så jag gick ut & pratade med pappa i telefon ist. Fick aldrig se piercingen för det var plåster för menmen. Pappa & dem (med dem menar jag farmor&farfar) har skaffat sig en liten valp som är skit söt! Ohh jag vill också ha en hund?

Varför kan inte jag få en hund?, jag hade lätt kunnat ta hand om en liten bebis bäst av alla! LÄTTLÄTT aso!
Tänk ha en hund bara gosa med, ut & springa med. Jag hade fan aldrig vatt hemma, hade varit ute med den non stop. Men ja, vi får väl se. Hoppas jag får en liten hundis, men ingen hund kommer vara bättre än Simba. Han va bäst uppfostrad, han kunde allt. Bad man honom att hämta skorna så hämtade han skorna, eller visa magen så visade han sin lilla mage. Sa man till honom kissa så kissade han, kissa en gång till betyder nr2 & då gjorde han faktiskt det. Han va helt enkelt bäst, eller är. Japp det är han.

Minns en gång jag skulle ge han mat & han väntar alltid på att man ska säga vsg till honom då börjar han äta, men jag tänkte inte på det så jag gick o gjorde annat tänkte att han kmr äta utan man säger till honom att han får göra det. När jag gick ut i köket igen väntade han på att jag skulle säga vsg hahah så jävla söt, fick lite dåligt samvete. Lite dumt skriva ovanför att jag lätt hade kunnat ta hand om en hund & skriva sedan att jag glömde säga vsg (inte så att jag glömde ge han mat? Aldriiiig, mata han hela tiden hihihi), men så går det när man har en vääääluppfostrad hund. Min lille ängel, jag saknar dig så <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0