presentkort


- Oj vad jag har tappat läsare, haha förstår jag nog för jag inte skrivit på ett tag. Men d gör inget, ni kommer tillbaka cuz you love me. Hähähä eh...


S
tack aldrig till skolan idag, mådde helt sjukt dåligt på natten kunde inte sova. När jag vaknar ser jag att det snöar, yiiipppiiii!! Hellre snö än regn liksom, hoppas snön stannar nu & inte smälter så det blir som ett tjockt vitt täcke på marken.


K
änner att julen börjar närma sig, fick en tidig julklapp igår av min farmor. Ett presentkort till Gina Tricot på 1000kr, wohu kläder here I come! Snäll farmor jag har :D.

Fyfan vad jag tappat suget på att skriva, kanske för Kattis inte är här? Come back jack! hejdå röv.


Kommentarer
Postat av: jenny

jag kan länka till dej i ett inlägg om du vill ha några av mina läsare men tänk dej för innan du säger ja för du kommer få en massa folk som egentligen bara läser din blogg för att de vill snacka skit sen.,.. vi pratade om dettas sist du var här så du fattar säkert vad jag menar haha!

2009-12-17 @ 22:03:09
URL: http://jennyochnijazi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0