ska bli så skönt


- Okey, nu ska jag vara trevligare. Hade bara en lektion idag (egentligen två) men kunde inte gå på den sista för jag hade nåt jag skulle fixa, you dont need to know what hihihi. Sen åkte jag hem & där såg jag min lilleee bebis sova (Arton) & jag kröp ner under täcket brevid honom & somnade, fyfan va skönt d var helt varmt. Eft vi vaknat så gjorde han mat åt oss haha snäll man jag har.

& nu sitter jag här helt ensam, sån loner jag e (hur fuck d ens stavas-orka bry sig.)
kanske med två O? yeye whatever...
Snart e det lov! LÄNGTAlängtalängta era åsnor, ska bli så skönt.
Ska ta & kolla på gulingarna nu ihopp om att jag somnar lite, e fortf övertrött. Känns som mitt huve hänger
puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0