ska man klä sig fint på julavslutningar?


- Godmorgon alla glada barn, sitter här & äter mini yoghurt. Gott! & så dricker jag iskallt vatten, älskar det. Vatten med is & sen bita på isen! Ouh jag älskar is. Som liten åt jag på is istället för godis. Orka yra om is? Men is, jag älskar dig... Idag är det sista dan i skolan sen är det jullov! WOHU! Fy helvete vad jag längtat efter denna dan, MEN finns såklart ett jävla men här som inte gillas. Måste göra klart lite arbeten "lite" under lovet. Det orkar vi inte eller hur? Nej kära barn det gör vi inte.

Hmm ska man klä sig fint på julavslutningar? Jag orkar verkligen inte, ska bli kul se alla ettor helt överfixade jag har iafl tatt på mig en ny persikofärgad tröja. Har visat upp den innan här i bloggen, ett par ljusa jeans tights & mina beiga uggs. Mina converse blev helt smutsiga igår när jag sprang runt på parkeringen inne i Åhlens. Mina ögon blev tårfyllda när jag upptäckte detta hemska smuts som fastnat på mina kära skor... & alla som känner mig vet jag hatar ha fläckar på mina kläder, gäller även skor. Varför köper jag då alltid vita skor? Jo för det är snyggast till allt. Passar till allt slut punkt punkt slut. Undra vad dom har för program idag då på julblablabla, ifall dom ska sjunga eller vad dom nu ska göra & sedan kommer det tråkigaste av allt, rektorfanskapet kommer typ prata i 5timmar om att hon önskar alla en God jul, jaja skitsnack det gör hon inte alls. Har inte hon slutat än? Hon blev ju erbjuden jobb i Spanien, ska bli så skönt att slippa henne men synd om hennes nya elever. Upp till bevis, får se om hon går upp på sceen & börjar babbla, ska slänga snöbollar på henne. NEJ! ISBOLLAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0