skönt med lite omväxling


- La nyss på med Farmor, pratade med henne i typ 2 timmar om allt. Ringde för att tacka henne för presentkortet & från det började vi prata om apor till snö & tårtor, studentklänningar & att pappa diskat hahaha. Skitkul prata med henne. Vet inte om jag ska vänta till mellandagsrean & åka in till HBG för att köpa något, problemet är bara att då måste jag komma dit jävligt tidigt för att plocka med mig de fina sakerna, vilket ändå inte går för att alla trängs knips drar och massa, ne nu överdrev jag men ni tjejer förstår mig hur det är.
Tror jag åker nu snart & köper några fina klädesplagg.

Pratade också om att jag kanske åker upp till stockholm, fast efter jul så mamma inte är själv. & så jag kommer hem innan nyår också för att mamma inte ska vara själv. Hmm får se hur det blir med det. Hade gärna velat åka upp dit & slippa allt här faktiskt, skönt med lite omväxling.

Bilden: Världens bästa pappa & farmors man (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0