sötaste studentmössan!


- Hej alla trötta barn! Idag har det bara vatt skola för min del inget annat. Lyssnade på när Lisa, Nille & Shpetim skulle berätta om sig själva, skitkul höra på sånt spec när dom var små. Kl 14.00 hade jag etik&livsfrågor, förstår inte hur vissa tänker. Vi pratade om man hade räddat någon annan
om man själv var i fara.
Jag hade lätt hjälpt en okänd person, skitsamma om jag dör, Gud vet jag gjort något bra. Sen kommer någon & säger att man har den instinkten (hur fan man nu stavar till det ordet) att man räddar sig själv först även om ens familj "drunkar säger vi" twitwitwi. FUCK NO?! hade jag sett min mamma där & d va mellan mitt & hennes liv, jag hade dödat mig själv på plats punkt slut inget snack om saken.

Jaja, fuck det orka hähä. Vet ni, jag tror jag glömde berätta för er att i fredes fick vi pröva studentmössor, oooh jag känner att det börjar närma sig! & jag längtar som iniiii helvete! Jag & mina tjejer, inget kommer kunna knäcka den dagen. Jag & Ardi desginade vår mössa likadant haha fyfan va söt den blev, när jag får hem den ska jag fota den kanske, annars får ni vänta tills dagen då jag tar studden, ooh så mkt bilder det ska bli! hihihi.
Gud som jag längtar, kan det bara inte gååååååååååå snabbt så vi kan stå där & vissla med våra pipor & skrika tills vi blir hesa, längtalängalängta enda man kan göra nu iafl.

Har inte så mkt mer att säga, ska ta & lägga mig i sängen nu med Diamond min älskling & bara softa. E så trött,jobbigt! Försökte fota dagens klädsel hmmm lite mörkt men men fuck d, lite bilder måste jag ju ndå lägga in här. Puuusssen på er!

J A G   I D A G:





Kofta: Gina Tricot (köpt nyligen)
Tunika under: köpt i polen! in ya face, vet att ni vill ha den ;)
Jeans: Veromoda
Skor: mina älskade bebisar, Converse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0